24-12-2012

Een klein vooruitzicht



Je bent op mijn blog uitgekomen. Goed zo

Deze plek is gewijd aan game- en filmreviews.

Met games bedoel ik vooral de stuff die langskomt op PS3 en PC. Maar vooral op PS3. Ja, ik vooral een zgn. 'dirty console peasant' (check 'zero punctuation' op google, voor wie niet mee is). Mijn smaak qua games zal wel duidelijk worden doorheen de tijd, maar de ik heb al titels zoals de nieuwe 'Hitman' en 'Far Cry 3' opstaan voor de komende weken. 

En wat films betreft ga ik proberen niet met die grote blockbusters af te komen waar iedereen al van heeft gehoord zoals: de nieuwe James Bond, The Hobbit en al dat wat groots is. In plaats daarvan probeer ik de meer vage films en VOORAL B-films te selecteren. Je weet wel, van die vage films op een klein budget, vaak zo slecht dat het goed wordt en meestal van het genre trashy actie, slasher of slechte horror. Wie weet springen sommigen eruit, in zowel positieve als negatieve zin. En als ze echt vergif voor de ogen zijn zal ik ze voor uw genot en plezier de grond in boren in al mijn eer en geweten. You have my word.

Waarom kiezen voor deze onderwerpen? Het zijn allebei fijne manieren van tijdverdrijf en dat maakt het makkelijker om erover te schrijven op reguliere basis (verwacht minstens een post per week) plus dat ook daadwerkelijk vol te houden.

A propos, soms zullen er ook reviews uitkomen in het Engels, maar dit lijkt me eerder uitzonderlijk en dat heeft vooral te maken mijn tijd, maar ook goesting, gemoedstoestand en hoe het weer buiten is.

tl;dr een blog over games op pc en ps3, aan de andere kant vooral vage B-films.

1 opmerking:

Twilightlover248 zei

Misschien kan je de film Caligula bekijken?